دفتر خاطرات عاشق...

ببین قلبم داره برات تند تند میزنه..

دفتر خاطرات عاشق...

سلام گلم. خوبی؟ خییلی دلم برات تنگ شده. از وقتی رفتی هرروز میرم کنار پنجره و به بیرون زل میزنم و منتظر میشم که تو برگردی. هنوز نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا کردم که تو رو از من گرفت ولی خدا....غلط کردم! دیگه اشتباه نمیکنم. دیگه گناه نمیکنم فقط خواهش میکنم اونو به من برگردون. نمیدونم الان کجاست، با کیه، اما اینو میدونم که خوشحاله و همین برای من عاشق کافیه! همین که بدونم عشقم خوشحال و راحته... کافیه!!

حالا میخوام تو اخرین لحظه های زندگیم چند سال عشق  رو بریزم بیرون و بگم که اندازه ی عشقم چقدر بود.

دوستت داشتم ، شاید به اندازه ی تمام ثانیه های عمرم!

دوستت داشتم، شاید به اندازه ای که تاحالا هیچ کس تجربه نکرده!

دوستت داشتم، شاید تا اون حدی که خودتم فکر نمیکردی!

عاشقت بودم چون هروقت گریه کردم خندیدی و اشکامو پاک کردی!

عاشقت بودم چون هیچ وقت دلمو نرنجوندی!

اما حالا به غیر از یه پوسته ی بدون روح چیز دیگه ای نیستم. چرا ولم کردی؟

تکراری شدم؟!

اره من برای دنیا تکراری شدم. وقتی تو نباشی زندگی رو نمیخوام. میخوام پرواز کنم و از این دنیا برم. میخوام روحم رو ازاد کنم. من دیگه مال این دنیا نیستم........

خداحافظ عشقم. دوستت داشتم، دارم و خواهم داشت!

 

 



نظرات شما عزیزان:

اموختم کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید اون تنها تر از من باشد
ساعت15:24---26 آبان 1391
سلام عزیزم متنت خیلی قشنگ بود به منم سر بزن

دریا من عشقمو میخوام
ساعت15:23---26 آبان 1391
عشق و باید تو عمل نشون داد نه حرف عزیزم.ممنون میشم به منم سر بزنی

جودی ابوت
ساعت15:53---14 شهريور 1391
سلام
دوست گلم خب اون که نمیدونه چقدر دوسش داری باید بهش بگی
شاید فکر میکنه دوسش نداری
برو جلو و بهش بگو
باهاش تماس بگیر
به منم سر بزن
موفق باشی دوست گلم


ranius
ساعت13:43---21 فروردين 1391
لینکت کردم.اگه خواستی منو لینک کن
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, ساعت 20:57 توسط blue blood girl |